woensdag 18 juni 2014

10 KM voor Sem, Evy en KiKa

Aankomende zondag (22 juni 2014) loop ik de 10 KM bij de Run for Kika in Eindhoven. Ik loop mee in het team PDC Sem en Evy.

Sem en Evy

Waarom voor PDC Sem en Evy? Sem en Evy hebben vorig jaar hun vader in zijn 36ste levensjaar verloren aan Kanker. Bram, hun vader was tot op de laatste dag zeer positief ingesteld met een  blik naar de toekomst toe ook al was die er niet meer. Zijn grootste zorg was de toekomst van zijn zeer jonge kindertjes Sem en Evy. Op zijn crematie wilde hij dan ook geen bloemen maar een bijdrage voor zijn kinderen. Dit was zijn laatste en grootste zorg en wat zou het mooi zijn als we die nu eens in ieder geval financieel kunnen wegnemen.
PDC, de werkgever van Bram, heeft vele mensen uitgenodigd om deel te nemen aan dit team. Voor mij was de keuze snel gemaakt, mede omdat mij eigen kinderen ongeveer dezelfde leeftijd hebben als Sem en Evy.

De laatste wens van Bram 

Het doel van Run for Kika om geld in te zamelen voor KiKa (Stichting Kinderen Kankervrij). Dit is deels ook het doel van het PDC Sem en Eby-team.  Tevens hebben zij als doel om voor de kinderen van Bram geld in te zamelen om zo te voldoen aan de laatste wens van hem. Van de sponsering aan et team zal de helft worden overgemaakt naar KiKa, de andere helft wordt vastgezet op een rekening voor Sem en Evy zodat zij hierover kunnen beschikken op het moment dat ze meerderjarig zijn.

Sponsering

Nu kun je mij op twee manieren sponseren:
  • Sponsering van Sem, Evy en KiKa
    Je kunt je sponsorbijdrage over te maken naar: RABOBANK NL51 RABO 0158186737 tnv K.S. Prüst. Vervolgens wordt de helft hiervan overgemaakt naar KiKa en de andere helft verdeeld over Sem en Evy
Ik sponsor natuurlijk ook en ik hoop jij ook....

Bedankt alvast namens alle kinderen en KiKa!

Frank


Geen opmerkingen:

Een reactie posten